möte med chefen

Var på onoff idag och lämnade in min kamera, batteriluckan har gått sönder så den stängs inte riktigt. Så de ska fixa det. Köpte kameran i februari så det går ju på garantin. Runt den 8 september skulle den vara färdig, tycker det låter lite länge. Men kanske får den tidigare?. Bra att få det fixat iaf.

Träffade chefen idag med. Nu har jag fått mitt schema men har inte hunnit titta så mycket på det än. Men jag jobbar på julafton, tråkigt. Det kommer bli 83% som jag jobbar så det blev inte 90% som jag hade hoppats, men det känns bra ändå. Det är ju ett vikariat året ut, som troligen kommer förlängas sen. Så det blir nog bra.
Men börjar ju inte på det schemat förrens 1 september. Men kommer nog bli att jag jobbar en del innan det iaf.
Imorgon ska jag hoppa in och jobba på korttidsboendet som jag jobbade på förut. Så det ska bli kul.
Sen onsdag och torsdag ska jag jobba på mitt gamla jobb. 
Så trots att jag är ledig så blir det mycket jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0