Första doppet!

Idag åkte vi till Öjaby för att bada, jag hade bestämt mig för att jag iallafall skulle doppa mig. Var ju så varmt och skönt ute. Men när vi kom dit ville inte ens Jonas gå ner och känna på vattnet, en sån badkruka! Så jag fick bada själv. Jag bestämde mig för att bara gå rakt ut i vattnet och doppa mig utan att tveka, och det gjorde jag också. Men det var kallt! Så jag doppade mig bara och tog några simtag och gick upp igen. Men det var rätt skönt. Lite kallt när man kom upp igen.  Men det får bli lite varmare i vattnet innan jag vill bada några längre stunder.
Men det var första doppet för mig i år!

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag tog första doppet igår! Helhärligt. SOmmar!:)

2008-06-01 @ 21:30:48
URL: http://ameliahanna.blogg.se
Postat av: Lisa

Vilken fin blogg du har! Spana gärna in hos mig. ;) Ha det!

2008-06-01 @ 21:37:54
URL: http://lisalisalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0