Jobb, ja det kanske löser sig.

Idag när jag kom till jobbet var chefen där och ville prata med mig. Det är en som har flyttat till Stockholm och därmed slutat hos dem. Så hon undrade om jag ville ta hans rad hela augusti. Jag sa att det beror ju på om jag får jobb innan, ska ju på en intervju och om jag skulle få det jobbet så börjar jag ju där i augusti någongång.
Sen sa chefen att hon gärna ville men får inte lova någonting ännu, men de kommer ju behöva en till den raden även efter augusti månad. Men de var tvugna att kolla läget på de andra enheterna först och så, så att de inte har personer som går hemma med lön. För ha man fast i komunen så måste väl de ge en jobb.
Men det lät som hon ville att jag skulle fortsätta hos dem även efter sommaren =) Bara det att jag kan ju inte lova någonting nu utan jag vill ju veta säkert att jag får fortsätta även efter augusti isåfall och hon fick ju inte lova någonting nu. Sa att jag skulle fundera på saken och även se hur det går på intervjun och höra mig för om  det jobbet.
Chefen skulle gå på semester idag och komma tillbaka 21 juli så då skulle vi prata igen.
Men som sagt det verkar ju faktiskt lösa sig med jobb, hihi :D
Men vem vet de kanske är trötta på mig i slutet av sommaren och aldrig vill se mig igen :P

Imorgon börjar jag kl 7 så då blir det upp tidigt. Btw midsommarafton räknas som storhelg så då blir det lite extra moneysar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0