oj ledig imorgon

Så trött nu! Kanske inte så konstigt med tanke på att det är ganska så sent och att jag har jobbat. Har jobbat helgen nu, tre kvällar. Men känns bra nu, nu har man kommit in bättre i arbetet och det flyter på så det blir inte lika stressigt. Skönt.
Trodde ju jag skulle jobba imorgon med så när jag var jobbet tänkte jag: ska kolla vem jag ska ha hand om imorgon. Så gick och kollade, men hittade inte mitt namn. Konstigt tänkte jag, så kollade jag om någon skulle vara ledig så att det var en extra tur jag hade tagit. Nä ingen skulle vara ledig heller. Och ingen extra aktivitet heller så det behövdes mer personal. Hmm. Ringde hem och bad Jonas kolla schemat, där stod det att jag var ledig. Så antagligen har jag väl kollat fel för jag har skrivit i min almanacka att jag ska jobba imorgon med men det står ingenstans. Så jag är ledig imorgon =) Så då blev det inte så många dagar i sträck jag skulle jobba. Jag som har gått och beklagat mig att jag ska jobba 8 dagar i sträck :P. Nu blev det bara fyra dagar, en dag ledigt och sen jobba tre dagar till. och det är ju inte så mycket.  Men tur att jag upptäckte det så jag inte hade gått till jobbet imorgon. Hade varit lite snopet. Måste kolla så jag har skrivit de andra dagarna rätt.
Hihi en extra dag ledigt, undra vad jag ska hitta på imorgon.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Siw

Ha ha .. Känner igen det att inte riktigt ha koll på schemat .. Enklare om man hade samma scheman varje vecka eller varierar med två eller tre veckor, enklare att komma ihåg det i huvudet ..

2008-06-30 @ 10:34:50
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0