Biljetter bokade| näsblod

image26
Idag har jag bokat biljetter :D
4 juli, 19.30 ska vi se på solsting och snésprång. Rad två i mitten nästan.
Tack för tipset annelie! men såg det tyvärr efter jag bokat men ska tänka på det nästa år =) , fick vänta typ 20 min i telefon kö idag med. Men nu är de bokade iallafall.
 
Kom precis hem från träningen, det var kul. Fick dock en smäll på näsan precis i slutet av träningen och fick näsblod. Gjorde inte ont men, massa blod. Men som tur var slutade det fort. Nu känns den bara lite tillbucklad men ingen fara.
Kom att tänka på en sak, det är första gången jag får näsblod på en träning, vilket egentligen är lite konstigt. Har aldrig skadat mig på träningen förut eller jo bröt foten en gång, men det är det enda på 7 år.
 
ska hoppa in i duschen nu och sen äta och försöka sova. 
Råkade somna i soffan förut idag och sov typ 3,5 timme. Men jag brukar kunna somna på kvällen iallafall. Så det är nog ingen fara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0