Försökte boka biljetter

Skulle boka biljetter till "snesprång och solsting" i Falkenberg. Typ stefan o krister  fast de är väl inte med.
Tänkte att det hinner jag göra på lunchen. Så igår ringde jag och kom till en telefonsvarare som sa att det var många som ringde och att man skulle ringa senare. Kom inte ens in i telefonkön. Ringde några gånger men kom aldrig fram.
Idag på lunchrasten gjorde jag ett nytt försök. På andra försöket kom jag fram så jag fick vara i en telefonkö, så trodde ju jag skulle kunna boka biljetter då. Men icke sa nicke, väntade lite mer än 20 min, sen hann jag inte vänta längre så var tvungen att lägga på. Irriterande.
Men imorgon är jag ledig, så då har jag mer tid på mig, så då måste jag väl ändå komma fram. *hålla tummarna*

Nyss ätit tacospaj. *mums* Men åt alldeles för mycket så är proppmätt nu.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hejsan!
Såg att du hade problem med telefonkö för platsbokning... Ville bara tipsa om att de flesta konserter och evanemang kan man boka direkt hos ett ATG ombud, ex, ica affären. De har en katalog där det finns bokningsnummer, och gör det direkt via spelmaskinen... Bara ett tips från lilla mig :)
Hoppas att allt är bra! kramar

2008-03-19 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0