Fredag 28/3


Fredag kväll och hur långt har jag kommit i mina planer.  

  • Köpa minneskort till kameran - fixat
  • åka till olofström och fira Jonas bror som fyller år - ska dit på söndag
  • åka till simhallen och simma
  • städa skrivbordet, ligger fullt med papper överallt
  • Lata mig =) - hälften gjort ;)
  • Ändring Upp och jobba halva dagen imorgon.

Ja den sista punkten är jag inte överförtjust i. Den andra assistenten var sjuk och hon vi jobbar hos tyckte det var jobbigt med bemanningsservice(som ska hoppa in när vi är sjuka) eftersom de inte är där alls ofta och vet inte alls hur det brukar gå till. Så när hon ringde och frågade om jag kunde jobba nåt i helgen kunde jag inte säga nej.
Men sa att jag bara kan jobba 8-13 imorgon, så det är ju okej när jag slutar så tidigt. Och det lät hon tacksam över.

Pratade också med den andra assistenten och det kändes riktigt skönt faktiskt.
Nackdelen med att jobba som personlig assistens är ju att man inte ha några arbetskamrater och vi två som jobbar hos henne träffar ju aldrig varandra. Men att få prata med henne och få höra vad hon tänkte och kände kändes bra och vi verkade ha ganska lika uppfattningar om jobbet och vi förstod ju också vad vi menade. Inte så lätt för andra som inte jobbar att förstå. Man behöver ju ventilera lite ibalnd, och det gör man ju naturligt på jobbet med arbetskamrater, men när vi jobbar så här så blir det ju inte att vi pratar med varandra särskilt ofta.  
Det var bra att prata med henne =)

Så imorgon blir det upp tidigt och jobba, komma hem och hoppas att jonas fixat maten. Sen åka och handla och städa undan lite.
Var på Media Markt och köpte ett minne till kameran idag med, 2G för 399:-, dyrt. Men nu får jag plats med måååånga bilder :D Var tvungen att ha ett minne för det minnet som är i kameran fick det inte alls plats många bilder på . Och när vi åker till Spanien vill man ju kunna ta många kort =).  En månad kvar innan vi åker :D


Kommentarer
Postat av: JE

Lätt att handla när man slipper betala. :)

2008-03-29 @ 00:05:20
URL: http://www.wasabonus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0