Läskig tandborste!

Gick till Ica och köpte en helt vanlig tandborste. När jag kommer hem upptäcker jag att det är någon vibrerande sak, ingen sån som snurrar utan den vibrerar bara. Sitter ett litet vanligt batteri i den. 
Jaha tänker jag det är väl säkert bra.
På kvällen när jag ska borsta tänderna, försöker jag först och främst ta ut tandborsten ur plasten.
När jag äntligen får ut den, så hittar jag en bruksanvisning till den.
Tänk att man till och med ska behöva bruksanvisningar till tandborstar nu förtiden!
Läste igenom den för skojs skull. (men hade nog listat ut hur den fungerar iaf ;) )
Sen är det dags att prova den.
Jag sätter på den, borstar någon sekund och stänger av den.
Tyckte det var obehagligt att borsta tänderna när den vibrerar. Både handen och hela munnen vibrerar ju, känns som man varit hos tandläkaren och fått bedövning i läppen.
Näe det var obehagligt och jag tror faktiskt inte den är bättre än en vanlig tandborste. Men visst om man använer den så kanske man vänjer sig.
Men jag kommer använda den som en vanlig tandborste och inte sätta på så den vibrera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0