Söndag

Har jobbat idag med så har egentligen inget särskilt att skriva om, men skriver ändå.
Jag var hemma hos mamma och pappa(pappa var inte hemma) efter jobbet och fikade, min syskon var också hemma så det var ju kul. De var lika flummiga som vanligt :P

Var ledig lite mitt  på dagen från jobbet så passade på att åka till blomsterlandet och köpa krukor. Har tänkt planter om en del blommor men får väl se när det blir av, kan dröja ett tag om jag känner mig rätt. 
Sen när jag kom hem hade Jonas fixat maten.

Sitter och kollar på lite klipp med Björn Gustavsson, har är ju så rolig. Robert Gustavsson är också bra, tycker den är bra när han imiterar Tony Rickardsson. http://www.youtube.com/watch?v=AY-xS-dH9ho  
Fattar inte hur de kan komma på allt och var de får det ifrån. Tar aldrig deras ideér slut?
Jag hade ju aldrig kunnat hitta på nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0