Städning och bak

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket.
Vaknade och steg upp 8.30 (vilket är ovanligt tidigt för att vara mig)
Åt frukost och läste tidningen, när jag jobbar blir det mest att jag bläddrar igenom den och bara läser rubrikerna. Men nu läste jag ju till och med en och annan artikel.
Sedan så började jag städa, städade toan, dammade tvättade och damsugade hela lägenheten. 
Efter det bakade jag Gula rutor(receptet hittar ni under recept ;)) , de blev väl rätt så bra.  Sen fick jag ju ta itu med disken också.
Lite vila framför datorn nu tycker jag att jag förtjänat. Men har lovat att fixa maten idag också, tänkte jag ska göra köttgryta och potatis. Jag har aldrig lagat det själv förrut så det blir ju spännande att se hur det smakar sen.
Har tänkt att jag ska träna ju-jutsu ikväll också, var ett tag sedan jag var där nu, men orkar jag bara släpa mig dit så brukar träningen vara rolig.  Borde nog städa hos fåglarna också, men tror det får vänta tills en annan dag. Men plocka undan lite papper och skräp som ligger utspritt lite här och där ska jag nog ta itu med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0