Lite trött

Så har jag jobbat min helg nu, skönt. Helgerna går faktiskt ganska fort när man jobbar också. Man har att göra hela kvällen så då går tiden fort. =) Jag har sovit ganska länge på förmiddagen så har inte hunnit göra nåt särskilt innan jobbet. Imorgon är jag ledig, tänkte kanske åka ner en liten runda på stan om jag orkar. Måste hitta på något att köpa till min bror när han fyller år också. Så svårt. 

Ska beställa en ny flygsele till Wilma med. Provade den vi har köpt men den var för stor. Typiskt!. Så nu måste jag vänta tills vi får den andra innan vi kan prova att ta ut henne.  


Kommentarer
Postat av: Pampam

Finns det flygselar? Aldrig hört innan, men låter bra. har man den på fågeln när man går ut, för inne får hon flyga fritt, eller?

Lördagen var helt ok väder, några regndroppar kom det på mig när jag var ute men det mesta var sol och fint. Någon skur kom det när jag precis kom in.

2008-10-06 @ 16:49:36
URL: http://pampam.blogg.se/
Postat av: Diana

oj, flygsele, har jag aldrig hört! Vad gulligt av dig, tusen tack!! Så snällt! Har nya inlägg nu så kika gärna in! :)

2008-10-06 @ 17:58:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0