Skönt att sova

bild från google

Idag när jag vaknade kände jag mig utvilad, låg och drog mig ett tag. Tänkte nu är det nog dags att stiga upp klockan är väl runt tio. Kollade på mobilen 11.35. Va det kan väl inte stämma! Kollade igen men jodå det stämde. Men jag behövde nog sova ut, inte sovit så bra senaste nätterna. Så det var riktigt skönt!
Har suttit och pärlat ett tag nu, håller på med ett lyktglas med en tomte på. Det går fort till jul!


bild från google

Ikväll ska jag till Julienne och fira henne hon fyller 23 år idag. Stort grattis till dig!!! Lite jobbigt att köra till Älmhult och synd att jag börjar jobba klockan 7 imorgon. Så kan tyvärr inte stanna så länge. Men tror det blir en mysig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0