Höst o kalas

Ojoj vad jag tycker att jag har varit duktig nu. Jag har putsat alla fönster, det behövdes verkligen. Men det är ju jätte svårt att få fönstrena blanka och fina utan ränder. De blev iaf mycket bättre än vad de var innan jag putsade dem. Tur de ;)

Igår var vi hemma och firade min bror som fyllde 22 år. Mat o tårta, mumsigt. Wilma fick också följa med, det gick bra men hon tyckte nog att det var mycket folk på en och samma gång. Men bara hon fick sitta på axeln var hon nöjd.

Tog några höstbilder igår när vi var ute, härligt väder det var igår.








Kommentarer
Postat av: Siw

Vilka fina bilder du tagit .. Har verkligen lyckats fånga de fina färgerna på träden

2008-10-17 @ 09:35:25
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0