Nintendo kväll

Igår var vi och hälsade på fåglarna igen. De hade blivit stora. Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder men det fungerar inte nu så jag får väl försöka sen igen.

När vi hade kommit hem från Borås så gick vi till Annelie och Henrik. Vi spelade det gamla hederliga 8-bits nintendot och självklart super mario bross 3. Det är ju det bästa spelet som finns! Var längesen jag spelade det och det märktes, banorna hade ju blivit mycket svårare än vad de var förr. ;)  Vi satt och spelade i flera timmar, när vi var på sista världen i en  borg så var vi riktigt trötta och gav upp. Hade inte klockan varit så mycket så hade vi säkert klarat spelet. Tror klockan var lite över halv två på natten. Så var väl inte så konstigt att vi var trötta. Vi hade ju stigit upp lite tidigt på morgonen med och åkt till Borås. Men det var kul, en trevlig kväll!

Idag har jag varit på instruktörsmöte. Jag trodde vi skulle sitta och prata om lite olika saker. Så jag sov länge på morgongen och tog ett äpple som frukost innan jag åkte dit.
Det blev inget stillasittande möte inte, på med dräkten och så började vi träna. Gick igenom många olika tekniker i detalj, trots att vi inte körde så hårt så blev man ändå trött och svettig.  Ångrade lite att jag inte hade ätit mer till frukost. Men det gick bra ändå. Nyttigt att gå igenom teknikerna så grundligt så man börjar tänka och se så de verkligen fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0