Bilmuseum

Idag fick vi för oss att vi skulle åka till ett bilmuseum. Tror det heter Smålande bil, leksaks och instrument museum.
Vi har kört förbi där många gånger men aldrig stannat där och tittat.
Fanns endel gamla häftiga saker, men jag är egentligen inte jätte intreserad av antika grejjer. Men lite kul var det, och nu har jag ju varit där iallafall.

En Ferrari 308, 85a. Lika gammal som mig =)


Denna tyckte jag var cool, en slags trehjuling.


Denna ville jag har, tänkte jag kunde åka till jobbet med den. Liten och smidig.
Den gick mig upp till knäna ungefär.


En gammal lyxig Rolls Royce


Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

nice med bilmuseum!



svar: så har det alltid varit för mej med, men nu på senare tiden har jag börjat hitta mer och mer när jag verkligen behöver också.. :)

2009-08-05 @ 02:02:42
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0