Cupcakes


Jag har varit ledig idag. Vädret har varit ganska tråkigt mest regn hela tiden. Jag fick lust att baka, passar ju bra att göra sånt när det regnar ute. Så jag bestämde mig för att prova göra Cupcakes. Sedan bjöd jag hit mamma och mormor (Kunde ju inte äta upp alla själv) på lite fika.
Mormor hade med sig en flaska saft och lingonsylt som hon hade gjort av bären vi plockade. Saften var god, lingonsylten är säkert också god men den har jag inte hunnit smaka ännu.
Mina cupcakes blev goda de med, men de var lite väl maffiga och väldigt söta. Tror jag ska göra dem lite mindre nästa gång.

Imorgon ska jag jobba, börjar jobba klockan sju. Måste ställa klockan på sex, så tidigt har jag inte stigit upp under hela semestern, snarare runt tio, elva sådär. Det är iallafall en kort dag så det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0