Nattgäst

Nu är min andra hälft hemma igen. Så skönt. Inte för att Jonas var borta länge men ändå skönt att han är hemma igen.

Har lovat att julle ska få sova här inatt. Hon har väl varit på campus hela dagen och ska dit imorgon igen. Så det är ju nära och bra att sova här. Får se när hon dyker upp. Ska ta och fixa hennes sovplats snart tänkte jag.  

Imorgon är det upp att jobba tidigt igen. Jag som vill sova.

Vi ska få nya scheman 1:a oktober. Vilket jag inte ser fram emot. Fick veta idag att vi kommer få jobba fler helger. Inte hela helgen utan en fred. en lörd. och en sönd. extra plus de två helgerna som vi redan har på schemat. Dessutom så kommer de tre extra dagarna vara delade med. Lite trist. Så tre helgdagar extra på 10 veckor. Men å andra sidan blir det inte lika tungt och stressigt på helgerna nu som det varit förrut. Men schemat är inte färdigt ännu så vi får se hur det bli. spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0