Trevlig eftermiddag.

Idag var jag hemma hos Catta. Det var kul att träffa och prata med henne lite, längesen vi sågs ju. Så det var riktigt kul. Deras lilla Max är så söt! Och vilken energi, hur orkar han, det var inte många sekunder han va stilla. Men riktigt söt!
Funderade på om jag skulle kidnappa honom någon dag sådär.
Vi hann dessutom planera vårt ju-jutupass som vi ska ha imorgon, så duktiga har vi nog aldrig varit förrut (brukar gå bra att improvicera eller planera 5 min innnan det börjar). Var ett tag sen vi hade en grupp ihop så det ska bli kul. Första passet imorgon. :)

Sen var jag ute och promenixade med Fia. Det var trevligt det med. :)

Ikväll kollade Jonas o jag på film. Flyga drake. Den var bra, men lite hemsk och sorglig. Jag gillar inte sorgliga filmer, just för att de är sorgliga. Men den var bra.

Nu tror jag att det börjar bli läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0