Uppesittarkväll

Ikväll ska vi göra något som jag inte har gjort på säkert 10 år.... och då brukade jag alltid gå upp till mormor och hjälpa henne med det. Men vi vann sällan något.

Jonas och jag fick ett infall när vi var och handlade idag att vi skulle köpa varsin bingolott, det är tydligen uppesittarkväll.
Alltså det vi ska göra ikväll är att spela bingolotto. Håll tummarna för att jag vinner en bil eller någon miljon. (kan man ens vinna en miljon, har ingen aning om vad det är för vinster)

Jag vill önska er alla en riktigt god jul!
Hoppas alla barn har varit snälla och får besök av tomten.

bild googlad

Kommentarer
Postat av: Siw

Hoppas er julafton varit bra och hoppas att resterande av julhelgen blir bra ..

2009-12-24 @ 20:48:21
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0