EFIT 26 januari

Min allra första EFIT dag.

Kl 10.30

Blev lång sovmorgon men tillslut steg jag upp och tog fram kameran men Jonas ville inte va med på bild.

Kl. 11.39

Påväg ner till stan och möta upp lillebror.

Kl. 12.28

Hemma hos min bror, och han letar upp en väska jag ska låna(men bilväskan ville jag inte ha.)

Kl 13.42

Dags att börja med middagen, det ska bli "solgryta" som vi aldrig lagat innan.

Bonus bild

Wilma har fått lite grönsaker i sin skål för att äta, men som hon har slängt ut över hela bordet.

Kl. 14.27

Maten är färdig. Så här såg den ut i boken och.....


så här blev vår. Vi kom fram till att vi hade fel soja, har man rätt sort blir det säkert gott. Det blev ganska gott iallafall.

Kl 15.39

Kollar om aftonbladet har hittat något vettigt att skriva om idag.

Kl. 16.17

Nere i dojjon och ska hålla förtsa passet för nybörjarna, barn.  Det gick bra=)
Sen väntade jag en timme på att min träning skulle börja. Sen tränade jag själv drygt en timme. Så blev ett litet hopp till nästa kort.

Kl. 20.36

*trött av ett  hårt träningspass*
Äntligen hemma efter att tillbringat drygt fyra timmar nere i dojjon.

Kl. 22.08

Efter att ha duschat och ätit, tar jag det lugnt framför tvn och kollar på femmans dokumentär "half men, half tree" men reklampauser alldeles för ofta.

Kl. 23.00

Wilma är också med i soffan.

Kl. 23.52

Spelar en match "betapet" mot Jonas.

Kl. 00.18

Jag kan inte låta bli att läsa ett kapitel i min spännande bok innan jag släcker lampan för att sova.

Det var min dag det.

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Välkommen till oss "efitare"! Kul att se din dag. Själv har jag inte hunnit lagt upp mina bilder än men det kommer....

2009-01-28 @ 00:58:01
URL: http://www.susajt.se
Postat av: Maria

Hej

Vad kul att få se din dag.

Mat ser alltid bättre ut i kokboken men det viktiga är ju att det smakar gott.

Vilken fin papegoja, hur gammal är den, har ni haft den länge, kan den prata?

Visst är boken bra, jag har läst hela serien 2 ggr nu.



Ha det gott, mvh Maria

2009-01-28 @ 06:55:19
URL: http://www.mimali.se/
Postat av: Majsan

Välkommen till EFIT-gänget! Vad kul att också Du är med. Sköna bilder.. Wilma ser ju ut att trivas där på soffryggen.



Ha en fin dag.

/Majsan

2009-01-28 @ 10:05:41
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Sofia Friberg

Hej! Tycker du om boken?

2009-01-28 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0