Oj vad tiden går



Ja, nu så har man varit 24 år i nästan precis ett dygn. Tack så jätte mycket!! för alla grattis medelande, sms o andra saker som har kommit från lite olika håll här och där =)
Jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort, det går bara fortare och fortare för varje år. Men bara så ni vet så från och med nästa år så har jag bestämt mig för att inte fylla år fler gånger. :D  
Igår så var vi hemma hos mamma och pappa och åt lunch och tårta o öppnade presenter. 
Idag var Jonas föräldrar här o hälsade på.
Jag och Jonas mamma hann med en liten runda på stan innan affärerna stängde.

Vi försöker lista ut hur min espressomaskin som jag fick fungerar. Behövdes några försök och många koppar innan vi hade lärt oss.


så här blev resultatet. Ser väl ganska bra ut iaf?


 


Kommentarer
Postat av: Siw

Grattis i efterskott och hoppas att du fick en bra dag

2009-01-06 @ 11:05:08
URL: http://www.tankspridd.bloggagtratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0