Film



Idag cyklade vi till Hemmakväll och jag införskaffade mig en egen äkta DVD av Twilight. Det råkade även följa med tre filmer till hem. Jag hade tänkt kolla på Twilight ikväll, men nu är det ju redan kväll och nu ska jag kolla på "Beeing human" en serie som går på SVT1 som jag följer.

Jag har också tänkt packa ikväll, det som jag ska ha med mig till sommarstugan imorgon. Så slipper jag göra det imorgon så kommer vi iväg lite tidigare förhoppningsvis. Jag ska träna med imorgon innan vi åker.
Det är ju  också Tingsrydsmarknad Månd.Tisd. Funderar på om man skulle åka dit med en runda imorgon.
Får väl se vad som händer.

Nu ska jag iaf äta lite och kolla på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0