Jordgubbar och Poker


bild googlad

Fick en sån bra idé och tips från en på jobbet i Tisdags. Hon sa de hade billiga jordgubbar på Citygross och att hon skulle köpa några liter och frysa in. Det är ju smart, varför har jag inte tänkt på det själv. Jag brukar köpa frysta jorgubbar och göra smoothies av ibland. Men det blir ju bättre och köpa färska och själv frysa in, slipper man ju det extra sockret som är i de frysta förpackningar som man köper och jag tror det blir godare med. Dessutom blir det säkert några koronor billigare.
Jordgubbarna på citygross kostade bara 10kr/ litern. Och goda var de också, så jag köpte sex liter. HIhi så nu har jag massor av jordgubbar :D Finns ju nästan inget bättre än jordgubbar! De är både nyttiga och goda.

Igårkväll var vi på pokerkväll. Vi var inte så många  typ sex stycken men det är rätt lagom. Det gick inte så bra för mig, hade lite otur. Jonas vann ena rundan. Vi spelade två gånger.  Men det var trevligt men det blev lite segt i slutet. Så när vi kom hem sen så slockande jag så fort jag hade lagt mig i sängen. Det är kul och spela poker med riktiga människor lite annat än om man spelar på datorn.

Nu ska vi göra pizza och sen blir det nog bullbak.


Kommentarer
Postat av: Miss Juni

Guuud så billigt! Där skulle JAG varit & hamstrat hem!! Frysen full!!

2009-07-10 @ 18:49:13
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0