Wilma pratar

Wilma och jag har precis druckit jordgubbssmoothie. Hon fick det sista som var kvar i botten. Hon tyckte det var väldigt gott. Just nu sitter hon och tuggar sönder sugröret. Jag är glad så länge hon sysslesätter sig med det och inte försöker komma åt alla mina sladdar.
Jag filmade Wilma idag på morgonen innan vi tagit bort skynket. Hon brukar prata mycket innan vi tar bort det. Men går man in i rummet så tystnar hon direkt. Så jag filmade buren på avstånd.
Men tyvärr sa hon inte så mycket, mest "Wilma" och något mer. Hon kan säga ganska mycket nu annars. Jag orkade inte filma särskilt länge.
Hörs det vad hon säger?


Kommentarer
Postat av: Linda

haha alltså gud, vad gulligt! det är så charmigt med fåglar som pratar.

2009-07-15 @ 23:19:55
URL: http://waitress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0