Möte med chefen

Imorgon ska jag träffa chefen och jag har lite onda aningar. Mitt vikariat går ut sista augusti och kommunen ska ju spara pengar. Visserligen kan de inte bara ta bort den tjänsten för det skulle aldrig fungera men däremot kan det ju finnas fastanställda som behöver placering och som då går före mig. Så jag tror inte jag får vara kvar där.
Men det återstår att se imorgon.

Synd att kommunen har ändrat sin policy alldeles nyligen. Förrut var det så att hade man utbildning och jobbat 1år i kommunen så blev man tillsvidareanställd. Hade man ingen utbildning så var det två år man behövde jobba. Men det är ändrat så att det är två år för alla både utbildade och icke utbildade. Vilket är väldigt synd eftersom jag har jobbat 1 år i Växjö kommun och har ju utbildning. Men jag är ändå Lasad eller vad det heter och gå väl före endel andra, jag har ingen koll på det där . Får nog kolla upp det lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Angie

Ojoj, jag önskar dig lycka till och hoppas att allt går bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0