Trött i fötterna

Jag försöker passa på att njuta så mycket som möjligt av det fina vädret nu. Vi har varit vid sjön och solat och badat eller iaf doppat oss. Sedan åkte vi hem och grillade. Efter vi hade ätit tog vi en promenad, en långpromenad blev det vi var ute och gick över två timmar. Jag hade kameran med mig så det blev ju flera stopp påvägen. Det är nästan skönast att vara ute framåt eftermiddag kvällen, då är det precis lagom varmt. Tror jag har bränt huvudet, är väldigt öm på en liten fläck men det går nog över snart. Imorgon är det dags att jobba igen.
 
Några bilder från idag.




Påminner om Pippis sockerdrickaträd. Men jag hittade ingen läsk så det var det nog inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0