Tjejkväll

Tänkte skriva ett litet inlägg nu ju men upptäcker att min hjärna är väldigt trött och seg. Vi får se om det blir läsligt.
Har varit hos Fia ikväll, vi var sammanlagt fem tjejer. Vi lagade tacos, gott, spelade lite spel o pratade. Väldigt längesen jag träffade de andra, så det var lite kul. Vi spelade Rita&gissa och jag kan ju inte låta bli att tala om att jag o Fia vann :D Det jag tyckte var bäst gjort av oss var att gissa rätt på "charm" och "smyga" och vi hade ändå gott om tid kvar. Hehe. Tiden gick väldigt fort, wroom så var klockan mycket.
Mycket trevlig och lyckad kväll.

En av de andra har också en grå jako hemma. Blev lite orolig när hon frågade "gnager er också på allt" Tydligen gillar deras fågel att gnaga på möbler. Ännu har Wilma inte börjat med möbler utan mer sladdar och annat som ligger på bord o liknande. Kanske hjälper att se till så hon har mycket "roliga" saker att gnaga på i buren och även några gnagvänliga leksaker utanför. Särskilt nu när det börjar bli vår och de har större behov av det. (instinkt att börja bygga bo)

Morgondagen, blir inte riktigt som vi hade tänkt oss från början men det kommer bli roligt ändå!! Julle o Niclas kommer hit. Eventuellt någon mer. Sen ska vi ut o göra stan osäker ;) Kommer bli jätte skoj.

Nu ska jag hoppa i säng, varit vaken sen kl.06.00 idag så nu behöver jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0