Jobba

Nu är det dags att åka till jobbet. Jag jobbar ikväll och imorgonkväll. Skulle egentligen varit ledig men har tagit två extrapass. Annars hade jag varit fyra dagarsledig, det är ju skönt egentligen. Men jag är ju ändå ledig två dagar sen söndag och måndag. Dessutom är det storhelg imorgon när det är pingstafton så då blir det lite extra pengar. Alltid trevligt =)

Vi hade personalmöte i onsdags. Vi fick reda på att vi ska få ny chef efter sommaren. Lite tråkigt för jag tycker att hon vi har nu är bra. Men jag hoppas att den nya också kommer vara bra.
Sen vet man ju aldrig ifall jag får vara kvar, ifall kommunen har många fastanställda som behöver placering så vet man ju inte. Jag är inte fast ännu så. Nu när de ska spara massa pengar med så blir de väl strängare med sånt också.
Men å andra sidan har vi ett ganska tungt jobb och det är faktiskt inte så många vill jobba där. Men jag trivs bra. =)
Jag får se vad som händer.

Nä nu måste jag köra.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0