Att sova eller icke sova... det är frågan.

Jag borde gå och lägga mig, egentligen är jag trött men jag har inte lust att lägga mig. Jag känner mig lite rastlös och har lust att göra något men jag vet inte vad. Konstigt va. Vi har kollat på tv en stund. Jag trodde inte klockan var riktigt så här mycket. Men jag är ledig imorgon så jag kan sova ut, då gör det inte så mycket att jag är uppe länge ikväll.

Jag kanske skulle ta och sätta in lite kort i albumet? Jag framkallade lite bilder för ett tag sen som inte är insatta ännu. Inte så många kort utan lite lagom antal att sätta in. Gången innan den då var det jättemånga kort som jag hade framkallat och skulle sättas in för att det var så längesedan. Det var jobbigt. Så denna gången väntade jag inte lika länge. Man lär sig av sina misstag :)

Eller kanske spela wii med Jonas?
Undra om han vill det.

Eller kanske jag ska vara klok och gå och lägga mig iallafall?
Jag få se men ska nog ta och stänga av datorn för idag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0