Lillebror här har du något att öva på! - talang

För det mesta när jag träffar min bror har han en kortlek nära till hands. Han brukar visa korttrick som han vägrar avslöja hur han gör. Men detta har jag aldrig sett honom göra.
Så lillebror, okej så liten är han inte men ändå, här har du något att öva på och säg till mig när du har lärt dig och kan visa mig.

Tycker att det var väldigt bra, här är klippet.




Vi har varit ganska duktiga idag. Vi har tagit ut allt i alla köksskåpen och torkat av dem och satt tillbaka allting i fin ordning. Visserligen gjorde vi inte allt idag utan har gjort några innan, men resten gjorde vi färdigt idag. Nu är det städat, ordning och reda i alla kökskåpen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0