Rena skinande fönster

Jag vaknade av att klockan ringde. Å nej inte stiga upp redan! Efter en liten stund kom jag på att jag behöver ju inte stiga upp. Det var Jonas klocka som ringde och jag kom på att jag är ledig idag. Så det var bara att lägga sig till rätta igen och somna om. Det är skönt när man faktiskt får sova vidare och inte behöver släpa sig upp.
Men det var inte mer än rättvist för jag har stigit upp tidigt och jobbat hela helgen.

Jag har varit duktig idag och putsat fönster. Nu ser man ju ut genom dem igen ;)
Häromdagen när jag putsade fönser på jobbet kom jag på att jag har nog putsat fönstrena fler gånger på jobbet än vad jag har gjort i vår längenhet. Jag har bott längre här än vad jag har jobbat där. Sen när jag tittade på våra fönster så såg jag att de var riktigt skitiga så det behövdes. Nu är de rena och fina!

Idag sätter träningen igång igen. Det har inte blivit mycket tränat för mig i sommar, men nu sätter terminen igång igen så nu blir det bättre. Ska bli kul att träna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0