Det kallar jag slappdag

Ojoj en sån slappdag!
Vi började dagen med en lång sovmorgon. Lagom till lunch steg jag upp och åt frukost. Sedan la vi oss i sängen igen och kollade på Harry Potter och Fenixorden.
Sedan lagade vi lätt mat och åt. Efter det parkerade vi oss i soffan och tittade på en film till, the rock. Wilma var ocskå med och hon var på goshumör, så bra när hon är det för då hittar hon inte på några hyss. :)
Idag har vi alltså inte gjort någonting alls egentligen förutom att tagit det väldigt lugnt. Nu är det väl dags att lägga sig igen :)
Imorgon ska vi nog få lite mer gjort.

Detta kom jag inte ihåg men tyckte det var lite kul:

Ron: wow jag skulle exploderat av så många känslor
Hermione: Bara för att du har en känslobredd som en sked

haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0