Efit 5:e december

Här kommer gårdagens Efit. Vi åkte till A6 i Jönköping för att shoppa lite.

Kl. 9
Tänder det andra ljuset.


Kl.10
Skickar iväg ett sms innan vi börjar köra.


Kl.11.
Vi har kört i en timme.


Kl.12
Varit inne på Media Markt och av en slump sprang jag på worms till wii!
Kunde inte motstå, så mycket worms som jag spelade förr på datorn :)


Kl.13
Vi blev hungriga. Lunch på ikea passade bra.


Kl.14
Vi går runt inne på A6


Kl.15.30
Vi lämnar lite kassar i bilen, in i ett par affärer till innan vi åker hem.


Kl.16
Vi är påväg hem.


Kl.17
Fortfarande i bilen. Det snöar.


Kl.18
Hemma igen. Packat upp det mesta av våra fynd.


Kl.19
Duschar.


Kl.20
Vi provar mitt nya spel.


Kl.21
Vi ska kolla på Beck nu. Men Jonas studerar Thailand en stund.


Kl.22
Vi tröttnade på beck och återgick till worms.


Kl.23.30
Dags att stänga av datorn och gå och lägga sig.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ikea är aldrig fel. :) Jag gillar deras mat.

2010-12-07 @ 22:38:49
URL: http://www.ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0