33 timmar på 3 dagar.

Nu har jag jobbat 33 timmar på tre dagar. Lör: 13-21.30. Sön. 07.00-21.30. Mån. 07.00-17.00 Slå det om ni kan  ;)
Jag kommer hem på kvällen och sover sen åker jag direkt till jobbet igen. Så jag har ju bara varit hemma och sovit de senaste dagarna. 
Glöm allt vad 11 timmars dygns vila heter, sånt följs bara så länge det går. Blir det för dyrt så finns det kryphål så man kommer runt det. 
Men jag föredrar nog att jobba så isstället för att ha delade turer och att jobba varannan helg. Så jag ska väl inte klaga för mycket.  

Idag direkt efter jobbet så tränade jag. Men när man är trött är det svårt att koncentrera sig och det behövs när man ska göra krångliga grejjer. Tog lite längre tid än vanligt innan jag fick det att fungera, men det gick väl rätt bra ändå. 

Nu är jag trött!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Siw

Har också långa arbetspass på helgerna för att slippa arbeta varannan helg och även om det kan vara jobbigt så arbetar jag hellre längre pass och slipper arbeta varannan helg eller som du skrev delade turer ..

2010-02-12 @ 14:23:20
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0