Fredagsmys

Ja det funkade! 
Jag har sett till så att Jonas och jag har kollat på "Halv åtta hos mig" några gånger som går på tv4. Idag så tyckte han att vi skulle laga något därifrån. Så till middag blev det: Tagliatelle med ädelost, lammfilé, rödlök, ostsås. Här hittar du receptet. Det blev gott, särskilt såsen, den var jättegod! Den kan man ha till fler maträtter så den kommer jag göra många gånger igen tror jag.
Det är ju faktiskt fredag idag så ikväll blir det chokladpudding! Men nu ska vi ut och promenera en sväng så att jag blir av med några kalorier, så kan jag ha lite bättre samvete när jag äter chokladpuddingen :)

Middagsmaten:



Kommentarer
Postat av: Sara

Ser väldigt gott ut!

2010-02-06 @ 10:41:37
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0