Helgen

Så var helgen slut igen, det går alltid lika fort men jag är nöjd med helgen. Lugn och skön.
I fredags var vi hemma och firade mormor som fyllde år. På kvällen gjorde jag ett till försök med att scrappa.

I lördags kom Jonas föräldrar hit och hälsade på. Vi var ute på stan en sväng. På kvällen fortsatte jag med min scrapping.

Idag åkte Jonas och jag till sommarstugan en liten sväng. Jag var lite nyfiken på hur det såg ut med all snö.
Sedan kom Fia hit och vi spelade "mulle" mycket kul kortspel och wii. Sen så råkade vi slänga ihop en blåbärspaj som var jättegod!
Vi har nästan klarat super mario på wiiet nu. Vi är på sista slottet, och det var inget litet slott Copa har! Mycket spännande. Få se om vi lyckas klara det nästa gång vi ses. 

När vi åkte till sommarstugan var vi faktiskt så smarta att vi tog med oss en snöskyffel. Vi hade tänka skotta undan lite, det var snö nästan hela vägen upp till staketet. Men det gick inte så bra med snöskyfflingen..... (se bild 2.) Så det blev nästan ingenting skottat. Bara 5-6 spadtag. Men snön smälter väl förhoppningsvis ändå bort snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0