Klippt och klistrat

Idag tog jag mod till mig och försökte mig på ett nytt försök att scrappa.
Så här blev resultatet, inget avancerat alls.



Idag fick jag hem lite bilder som jag har framkallat. Bilderna var i olika storlekar och jag fattar inte varför, jag kryssade ju i en ruta vilken storlek jag ville ha. Konstigt. Men det var inte så många bilder iallafall. Men lite irriterande, nu får jag klippa till endel av bilderna så att de får plats i fotoalbumet. Jobbigt. 
Nästa gång jag ska framkalla bilder ska jag kolla noga så att jag kryssar i rätt.

Kommentarer
Postat av: Siw

Fina layouter .. Har själv inte hunnit med att sitta så mycket och scrappa den senaste tiden, vilket är synd, ärväldigt avkopplande när man väl kommer igång

2010-03-13 @ 07:21:55
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0