När kommer våren?

Nu börjar även jag tröttna på vintern. Nu längtar jag till våren då det blir ljusare och varmare och förhoppningsvis kanske man blir piggare med. Jag är så trött, tycker alla säger att de är trötta, kanske beror det på att man får för lite solljus. Det är visserligen inget som jag själv har märkt av andra vintrar. 
Eller har jag någon förkylningen i kroppen som inte bryter ut, alla hostar och nyser och är förkylda på jobbet så jag bara väntar på att jag med ska bli förkyld. Men ännu så länge känner jag mig inte ett dugg förkyld. Peppar, peppar...
Fundera på om jag ska köpa sån där chisang eller vad det heter som de gör reklam för som man ska bli pigg av. Undra om det hjälper, någon som testat?

Nu ska jag se om jag får komma in i köket. Han sa att jag inte fick störa. Hoppas maten är färdig snart för jag håller ju på att svälta ihjäl.

Kommentarer
Postat av: Siw

Håller med dig .. Är trött på vintern och all snö ..

2010-02-18 @ 08:41:37
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se
Postat av: sandra

haha absolut. men sen fick han surat en stund och sen fortsatte vi och då gick det bra! :)

men det är ett underbart spel. :)

2010-02-19 @ 18:10:09
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0