Impulsköp...och det var inte jag som köpte något.

Idag har Jonas föräldrar varit här. Jag fick presenter :) De tackar jag för! Vi körde ut en runda för Helene ville köpa tyg. Det slutade med att hon impulsköpte en dyr systemkamera. Lite roligt tycker jag. Hoppas nu de får ordning på den och kan ladda över bilderna till datorn.
När vi kom hem igen så fikade vi. Jag hade gjort kladdkakemuffins med de fina formarna jag fick i födelsedagspresent. Tycker de blev ganska fina faktiskt.

Imorgon ska vi nog ut och åka skidor. Få se hur det går, jag har aldrig åkt skidor förrut. Så det kan bli spännande, jag vågar nog inte ens åka nerför backen, utan sätter mig nog på rumpan och kasar ner sakta och försiktigt och sedan vägrar jag åka igen. Nä, jag ska försöka iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0