Dålig uppdatering

Oj det var ett tag sen jag skrev nåt här nu. Känns som jag har haft fullt upp.
Förra veckan började jag jobba igen, då var semestern slut. Jag jobbade dagturer hela veckan vilket innebär att jag steg upp kl 05.30 alla dagarna. Det är ganska jobbigt tycker jag efter fyra veckor semester då jag har sovit mycket längre än så. Dessutom var det långa dagar med. Jag var helt slut på kvällarna. En dag åkte vi direkt efter att jag slutat jobba ner till Kristianstad och hämtade vår nya bil som vi köpt. Det var kul men jag var väldigt trött då med.
 
I helgen har det varit bröllop! Min bror gifte sig, jag är så glad för deras skull. Det var en riktig trevlig dag. Ska lägga upp några bilder på det en annan dag när jag orkar tänkte jag.
Helgen har varit trevlig men jag har inte hunnit vila upp mig. I fredags var vi och hjälpte till att laga mat hela dagen. Lördag var det bröllop för hela slanten, och i söndags hjälpte vi till att städa. Det gick visserligen ganksa fort för de hade varit där en stund när vi kom dit. På eftermiddagen var det presentöppning hos de nygifta för familjerna.

Imorgon blir det blåbärsplockning med Fia. Jonas säger att han också ska med och plocka men han brukar inte tycka det är så kul. Han vill säkert bara följa med för att se till så att jag inte krockar vår nya bil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0