Kristianstads dagarna

Idag har jag, Fia o Jonas varit i Kristianstad där det var lite marknad o så. Det var trevligt, men jag trodde att det skulle vara lite mer marknadstånd än vad det var. Men det var trevligt och vi hittade lite trevliga grejjor ändå. Dessutom hittade vi också roliga butiker. Det var en lyckad dagsutflykt.

Jag ska nog däremot inte satsa på en karriär i dart. Vi var på tivolit och kastade pil. Jag tog en pil och kastade och jag träffade faktiskt ballongen men för löst. Pilen studsade tillbaka mot oss och jag missade han som gett mig pilarna med någon centimeter.
-Tavlan är där, sa han och vände sig om och pekade mot ballongerna.

Vi hade hittat en intressant bil på blocket i Kristanstad som vi åkte och kollade på. Den var fin så vi får väl sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0