Barnansvarig

Då var man invald i styrelsen som barnansvarig i klubben. Undra vad jag har gett mig inpå. Men det ska nog gå bra hoppas jag, och bli spännande.
Jag fick också ett förtjänsttecken, för att jag varit instruktör i klubben länge antar jag. En liten pin(bilden), men det är väl trevligt.

Dagen har gått så fort, inte alls hunnit med det jag hade tänkt mig. Visserligen sov jag länge men ändå. Jag åkte hem till mormor och hjälpte henne lite, tog lite längre tid än planerat. Sedan hann jag bara hem och äta lite och så var det dags för att åka till årsmötet. Å sen var nästan denna dagen slut.

Hoppas jag hinner med lite mer imorgon. Måste iallafall köpa present till Pappa som fyller år. Någon som har något bra prsenttips? Jag vet inte alls vad jag ska köpa nämligen.

Nu ska jag kolla på solsidan som jag har pausat. Men Jonas börjar bli otålig så det är väl bäst att dra sig bort till tvn.


Förtjänsttecken nummer 1
Från Svenska Budo & Kampsportsförbundet.
Fint va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0