Hunnit med mycket idag

Idag tycker jag att jag hunnit med ganska mycket.

Vi började med att åka och titta på en lägenhet, den var ganska fin men lite som vi saknade i den. Därför kommer vi tacka nej till den. Lite synd för jag gillade ändå köket och vardagsrummet och läget. 
 
Sedan var jag hos frisören, det behövdes verkligen för det var längesen jag klippte mig sist. Det är inte så stor skillnad sen innan bara några centimeter kortare.
 
Sen åkte vi iväg och shoppade lite.
Jag har äntligen köpt mig ett par nya inneskor till jobbet. Jag har haft samma ända sedan jag började där och det är ju ett tag sen. Jag köpte mig ett par crockers. Har aldrig ägt några sådanan förrut så jag hoppas de blir bekväma. När jag var i skoaffären fick jag syn på ett par snygga tygskor som jag inte kunde låta bli att köpa. Bra att ha när det blir vår och sommar ju!

När vi ändå var vid djuraffären så passade vi på att gå in och titta lite. Såklart kom vi inte ut tomhänta därifrån heller. 

Sedan handlade vi lite mat och sen stannade vi faktiskt och åt på Mc Donalds.
Det är dyrt att vara ledig! ;)

När vi hade kommit hem och packat upp och diskat och plockat undan lite spelade vi Wii. Super Mario det är ju så kul.

Ikväll har jag varit på styrelsemöte. Det tog lite längre tid än beräknat. 
Efter det åkte vi och hämtade en liten söt hund som ska sova här inatt.

Nu måste jag lägga mig så jag orka stiga upp imorgon och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0