På klänning jakt

Igår var jag, mamma och lillasyster på stan och letade klänningar. Vi gick igenom nästan alla klädafärer på hela storgatan sedan orkade vi inte mer. Brorsan ska gifta sig i sommar och därför måste vi ju hitta något fint att ha på oss. Det är inte det lättaste. Men vi la iallafall undan två klänningar som vi ska hämta imorgon, det är ju öppet köp så vi kan ju fundera några dagar till. Jag tyckte de var fina.

Brorsan har ju flyttat till en ny lägenhet också. Jonas och jag var och hälsade på idag. Fin lägenhet, nära stan men ändå lugnt. Jättebra läge faktiskt, och som sagt mycket fin lägenhet. Där kommer de säkert trivas :)

Så lånade vi en film av honom också "En sommar med Göran" som vi har tittat på ikväll. Roliga film.

När vi var och handlade på maxi idag så kunde jag inte låta bli att köpa jordgubbar som de sålde utanför. *mums* de var jätte goda.


Årets första jordgubbar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0