Förra helgen

Jag var ju tredagars ledig förra helgen, det gick fort men var en bra helg. Hann med lite ärenden på fredag och träffade Anneli en stund.
Vad vi gjorde på lördagskvällen hittade jag en bra sammanfattning på FB som Tina skrivit så jag kopierar den.

"Igårkväll: spelat wii, druckit nån lila sörja, trängt mig i en fete lång kö på oléos, dansat o ramlat omkull (snacka om att de gör ont att bli trampad av högklackade skor), vidare in på McD o käkade lite (ni alla som känner robban kan vara lugna, han gjorde inga egna hamburgare denna gången) beställde taxi hem men fick... limo ist"


Nu är det helg för mig igen i två dagar =)

Kommentarer
Postat av: helene

Njut av din ledighet:)

2010-10-07 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0