Projekt garderobsrensning!

Idag har jag då varit på ikea. Det blev väldigt dyra skärbrädor ;)
Problemet är ju att det finns så mycket bra-att-ha-saker som också är billiga på ikea. Så det blev såklart mycket mer än skärbrädorna. Köpte en ny kudde, gryta, två glas (2st har gått sönder så köpte två likadana) och lite småsaker som typ potatisskalare, påsnitar mm.


Vår klädkammare har krympt! Den var stor när vi flyttade hit men nu har den blivit väldigt liten och trång. Underligt! Vi ska iaf rensa. Jag började lite ivkäll med att ta ut det som vi ska göra oss av med, tog kort på det och så småningom ska vi väl lägga upp det på blocket. Det finns nog mer, jag orkade inte rota för mycket men det är en början iallafall.  


Kommentarer
Postat av: Siw

Borde också göra en röjnig och se vad man kan slänga/lägga ut på blocket .. Fick upp en av tre hyllor i tvärrstugan och ska bli så gott när vi får upp resterande hyllor så jag kan börja ställa upp grejerna som ligger/står huller och buller i tvättstugan så det blir någon ordning där inne någo gång

2010-10-17 @ 20:23:25
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se
Postat av: sunni

Ja hyllor är bra, får plats mycket mer då :)

2010-10-18 @ 14:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0