Fullspäckad dag

En fullspäckad dag igår.
Jobbade till 15.30.
Klockan 16.30 började ju-jutsuträningen så hade med mig lite extra fika till jobbet o körde direkt från jobbet till träningen. Eftersom vi för tillfället får dela lokal med brottarna, och det var träning på andra halvan samtidigt så är det inte det lättaste att få 20 styck barn att koncentrera sig o lyssna. Särskilt inte när jag var själv igår, vi brukar vara två.

Efter träningen körde jag hem o hämtade Jonas o sen bar det direkt av till Vida arena för att kolla på Hockey.
Tråkigt bara att Lakers förlorade. Tycker de hade lite otur.

Sen slocknade jag i soffan på kvällen när vi kollade på tv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0