Se upp för snön



Det hänger ner mycket snö från taket nu. I helgen när det va plusgrader ramlade det ner mycket snö, och det hörs ju! Men allt hann inte ramla ner. Detta kommer väl falla så fort det blir plusgrader igen. Hoppas inte grannen under råka vara ute då, inte kul om man skulle få det över sig.

Idag känner jag mig halvt mörbultad. Igår var det dags för första träninen efter jul. Alltså har jag träningsvärk i armar, ben och rygg idag. Och så upptäckte jag ett blåmärke på armbågen när jag vaknade, vet inte när jag fick det. Antagligen på träningen men det var inget som jag märkte då. Det var iaf kul att träna igår!

Imorgon är det dags för spruta nr 2. Ajaj! Men sen är det avklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0