Promenix

Idag gick jag hem från jobbet. Det tog nästan 1 1/2 timme från hovshaga till teleborg, men jag gick väldigt lugnt. Jag tycker att jag var lite duktig som gick hem istället för att ta bussen. Jag ville se hur långt tid det skulle ta.  Dessutom blir jag alltid så trött när jag sitter på bussen hem på eftermiddagen. Kvällarna är inga problem, men vid 3-4 tiden då blir jag seg. Nu när jag gick hem var jag mycket piggare.

Nu när det är rätt så varmt ute har jag inget alls emot att vara ute och promenera, cykla till träningen och till och med inlines börjar bli roligare. Funderar till och med på om jag ska dra ut Jonas på en joggingrunda någon dag. (Jag är ingen jogging människa) Desto mer jag rör mig desto mer vill jag ut och röra på mig känns det som. Kanske vintern har varit för kall, då har jag knappt varit utanför dörren mer än nödvändigt.

Snart helg. Imorgon blir det nog en runda till stan och fixa lite. Kanske bio om det finns några bra platser kvar. 
På lördag blir det uppvisning på stan och på kvällen grillning.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0