Gemla viltrestaurang

Lite ojämn bloggtakt. Beror på vilket humör jag är på. Ibland skriver jag inget på länge. Och ibland ett par stycken på en gång.
 
Ikväll har jag varit på Gemla viltrestaurang med arbetskollegorna. Vi har haft femkamp: slangbella, lassokastning, yxkastning,luftgevär och pilskjutning. Jag tyckte det var svårt alltihop. Sedan åt vi vildsvin och helgrillad banan med choklad i och glass. Gott!

Idag har vi också fått vårt nya schema. Tror mitt blir rätt så bra. Hade önskat någon mer fre-sön. ledigt, men men har ändå ett par så jag får väl nöja mig med det. Det blir skönt med en halvtimmes sovmorgon vissa dagar. Det tycker jag om. Har ett par veckor som blir intensiva men mer ledigt veckorna efter. Så får väl se hur det blir, lättare att veta vad jag tycker om schemat när jag har fått jobba igenom det. Men det blir nog bra tror jag.  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0